Wystąpienia

XII Sympozjum PODOLOGIA MOJA PASJA w Krakowie 22-23.04.2023

Wykład: „Problemy aparatu paznokciowego wywołane zaburzeniem biomechaniki stopy oraz łańcucha kinematycznego kończyny dolnej”

Warsztaty: „Ocena pacjenta przed i po zabiegach chirurgicznych w obrębie aparatu paznokciowego oraz przebieg rekonwalescencji z uwzględnieniem prawidłowych wzorców biomechanicznych”

Prelekcje Podologiczne cz. III 24.03.2018

Prelekcje Podologiczne cz. III wykład „Współpraca podologa z osteopatą. Deformacje i bóle w obrębie stóp. Przyczyna czy skutek?"

Prelekcje Podologiczne cz. II 25.03.2017

Prelekcje Podologiczne cz. II wykład "Zmiany oraz bóle w układzie kostno-stawowym w powiązaniu z zaburzeniami odżywiania w aspekcie gabinetu podlogicznego"

Warsztaty i Kongres Podologiczny beautyVSION w Poznaniu 7-8.05.2016

Prowadzenie warsztatów :

• 10.30 - 14.00 Warsztaty ‘Taping – staw skokowy / stopa’ - nauka sprawnego i świadomego posługiwania taśmami Kinesiology Tape.
  • 14.30 - 18.00 Warsztaty ‘Odciążenia’ - przywracanie pacjentom właściwego funkcjonowania po wykonanych zabiegach jak również przy różnych deformacjach kostno-stawowych. Dostosowanie odciążeń do każdego typu obuwia.
  • „Zdrowy kręgosłup, jak o niego zadbać”

Wykłady:

• Zmiany kostne / stawowe stopy w okresie dojrzewania i ich korekta w gabinecie podologicznym.
  • Zmiany kostne / stawowe stopy w okresie przekwitania. Odpowiednia profilaktyka.
Link do wydarzenia

O nas